Döda Kvicksund

Kvicksund är verkligen dött, liksom aldrig någon som hittar på nått (eller inte sant, men inte många iaf) och inte finns det nån stans att vara på. Men ändå, ändå så gillar jag lilla mysiga Kvicksund, alla känner alla feeling liksom, man vet var man har varandra, vet vilka man kan lita på och så. Ja, jag är glad att mina föräldrar valde att bosätta sig här för 17 år sedan.

Kom nyss hem från Kvicksund ungdomsgård (unkan/gårn). Va där med Elin och hennes kompis Johanna. Kallt, lite segt, men ändå så där kvicksundsmysigt ;) träffade Emma, Linda och Karin också, lite prat och senaste skvallret, haha, i like;)

nu blir det nog glass och one tree hill maraton hela natten, börjat om med alla avsnitt, klar med första säsongen nu, är på femte på andra säsongen iaf nån vill veta =) planerar iaf fem avsnitt ikväll :O haha.

puss alla
/E

image120
sommarkväll i ksund, becka (?) och carro

image121
det finaste och mest heliga i ksund, bron :)
och sen på bilden, moa =)

image122
kvicksund<3
saknar sommaren

Kommentarer
Postat av: klara

hoppas du haft en bra fredag!

gå gärna in på min blogg och hissa eller dissa!

2008-03-28 @ 23:05:45
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0