drog

har kollat de senaste avsnitten som kommit ut av oth, femte säsongen, alltså jag är så sjukt kär verkligen. det är min stora drog, one tree hill, kärlek på hög nivå :)

image106


måste bara här nu få tillägga att jag hade en sjukt kul dag i skolan, med alexander, HAHA. blev ju lite överraskningar där med aromaten ^^ men det var en chill dag trots att vi går så länge;)

fick mig lite skratt nu på kvällen också, pratade med marcus på msn, haha. du är sjukt skön, din kommentar på vårat arbete, alltså jag skojar inte när jag säger att jag satt på golvet och garvad, fyfan!
fick liten mysig pratstund med matilda sen på msn också, lite garv där med ju =)


nej nu ska jag sova, sista dan i skolan imorrn, sen äre lov! :) och jag är klar med hemtentan och so-arbetet. Får väl slänga ihop en träningsdagbok imorgon innan frukost. och anton, ja, jag vet ju vad jag ska skriva.eh det var lite jobbigt där med osthyveln x) . nej nej nej nej, nu måste jag sova, somnade ju typ i skolan idag, fy!

puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0