mobiljakt

japp, jag är på mobiljakt, om jag nu ska köpa någon ny så får det bli nästa månad, för känner jag mamma rätt så kommer hon inte finansiera mig. jag vill helst ha en mobil med bra kamera, men som man ändå kan spela låtar på. nokia eller sony ericsson, har inte bestämt mig. och utsidan är inte allt, det är insidan som gäller haha. det behöver inte vara världens bästa mp3spelare, har ju liksom rågert (iPod). Men a, jag har ju en ganska ny telefon, kanske bättre att köpa en kamera? Hm, jag får väl kika runt lite på nätet.
Måste plugga först bara, ekonomi hemtentan ska ju in imorrn, amaagaadd, liksom jag orkar inte!
men det löser sig, jag brukar ju klara av skiten! Sitter troligen uppe hela natten, jag jobbar ju liksom bäst vid 23-01 på natten, eeeh? min kropp typ bor i australien.

åh, har min itunes på shuffle, sean paul - tempature kom nu, hej vadå massa feta minnen från ett år tillbaka? Nej, nu ska jag inte deppa, jag har ju kvar mina älskade friends <3

puss på alla,
/E

image104
tegelviken 07<3

Kommentarer
Postat av: carro

yeah ;D

2008-03-19 @ 21:41:59
URL: http://carolinelundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0