stanisch med evisch;))

ALLTSÅ fuck vad mys, i like it much! :D

åkte först in, het posing i hällby, det är ju alltid kul =) kom in,vi köpte munkar på troget, alltså älska, båda munkarna och att vi är så hot stuff att vi fick feta mycket rabatt (läs två kronor). Drog sen till tandis, jag skulle på check-up. jag älskar att vara hos tandläkaren faktiskt, haha, jag vet inte varför, bara gört! Fick sitta och vänta kanske en kvart + tio minuter. Satt inne är i rummet, blev fotad, båda av tanten + av Eve och eeeeeh, ja, det var ju, hett. Iaf, skitsamma jag fotade också eve het som tog eeeh. lite heta bilder i style med you-know-who. Sen kom min tandis, jag vet inte vad han sa, det var kul iaf. Eve sa att han var gravid :((( och sen HAHA, undrade han om vi gick i samma klass, och vi ba: aa. han ba: jaha, jag trodde du gick i sexan, till eve asså. HAHA, men inte snällt xD . Aja, vi drog, satt på donken två timmar och massa mysprat, alltså ja, det var lite different och najs. jag gillar dig massa eve söt barn!

image97
alltså, jag tycker du är snygg baby!
image98
hattprovning på wedins=)
image99
eve och jag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0