Sugarcult

Sugarcult är underbart bra, jag bara älskar dom, seriöst deras låtar, man blir ju helt, aaaaw! :) liksom jag tycker det är magi typ.



jag har inte bloggat på typ tio dar, har beror väl på att jag itne haft tid, jag har varit sjuk hela lovet och bara glott på one tree hill, jag älskar älskar älskar one tree hill. Det är världens bästa serie, typ klår allt. Jag blir helt Hi på OTH varje gång jag ser det, <3333 Femte säsongen är typ underbart bra, alla är übersnygga och bara är heta! Bäst är ju Skills, haha, jag garvar varje gång jag ser honom :)

Utöver har detta varit ett segt lov, jag har snart laddat hem alla säsonger av Seinfield, eftersom att jag sett alla avsnitt av Vänner så ska jag ge Seinfield et försök, men det brukar ju vara bra, undrar bara om det inte blir för mkt av det goda kanske, hmm..

Egentligen borde jag ut och springa, men jag orkar verkligen inte! Åt kebab med moa i tisdags, uuh, inte bra, men man SKA äta kebab dan efter "fest", så är det bara! Men jag har lovat mig själv att när det blir varmare och inte minusgrader om natten så ska jag sätta upp studsmattan och börja studsa, haha. Kul träning ju. Enligt nån amerikansk forskning  (Läste på internet) så är det samma sak att studsa i fem minuter som snabb promenad i trettio minuter :O så det låter bra, vill ta ner lite på magen ;)

Önskar att det händer nått ikväll med, vill träffa eve ju, saknar dig underbara barn <3

Nu ska jag äta lunch, puss
/E

Kommentarer
Postat av: rebecka

tack för tipset :) dom är ju as bra! :D
lite fall out boy över det hela ;)

2008-03-28 @ 17:36:47
URL: http://rsz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0