orka rubriker, dom är ändå menigslösa

Jaha, så det var ett bra tag sen jag bloggade liksom. Orkar bara inte, det är ansträngande, haha (a)
Sen har jag ju varit i Italien 20e-24e maj, så då har det varit lite komplicerat att blogga liksom. För övrigt så var det en underbar resa och jag älskar det landet! Men skönast var ändå att komma hem haha. Många skratt under den lilla trippen, och galna saker. Många missförstånd och sköna kvällar. Jag gillade det väldigt mycket. Picknick under bar himmel i mitten av natten typ, salta pinnar och massa konstiga killar, kan det bli bättre? Haha, jo, det var najs iaf. Tråkigt att det blev bra väder precis när vi skulle hem, men men. Hade ju två dagar med bra väder iaf :)

image199


Satt nyss och läst moas blogg, alla inlägg som jag inte läst på ett tag
Och där skrev hon om att kanske mönstra, göra lumpen liksom.
Man blir ju lite lagom sugen, haha. Kul med massa killar,
heta muskilga killar haha :)
Men tror det är lagom jobbigt,
Får väl se, tiden är ju ändå inte inne för mig

----------

Shuffel på iTunes,
jag älskar den låten!!!





Ta hand om er!
/dåligabloggaren-emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0