grats lilla unge


idag är det hennes dag, så hon får en bild
släkten drog för nån timma sen, bra skörd med tallrikar och glas (Y)
var på tuna park, träffade oliver.
måste bara säga att hur elak och så jäkla retlig du är så är du bra, så att du vet.
ikväll har jag noll planer, får säkert inte ens gå ut.
det är alltid kul när släkten kommer, lite kul diskusioner. borde man skaffa barn när man är 42 eller inte? jag säger nej, det är visserligen ett induviduellt val, men det kan ju inte vara kul för barnet. plus att man redan har barn sen innan, alltså, för det första blir det ju värsta sladdisen och sen blir det ju kul på föräldrarmötena när barnet är 10, JAHA, du har med mormor och morfar. eeh nej, mamma och pappa...
eh okej.


och nu måste jag bara få vara smart och klaga. alltså seriöst!! sverige är i en lågkonjuktur just nu, dåliga löner, folk tappar jobben osv. och så ska posten få en ny vd, som ska få lön såklart. jaha, gissa hur mycket han kommer tjäna då? i månaden? 100000, nej skulle inte tro det. 500 000, oh nej, det är för lite. 900 000! ALLTSÅ HALLÅ, han får nästan en miljon i lön, VARJE MÅNAD. alltså världen är ju sjuk, och så undrar dom varför vi har finanskris, åh det är hopplöst och jag vill bara dö. nej kanske inte dö, men vafan, vem behöver så mycket pengar?  900 000, det är samma lön som 45 brevbärare har i månaden, tillsammans. shit säger jag bara. läste en intervju nu på aftonbladet där Lars G Nordström, vd:n alltså, säger att han ska avstå lönen, folk kallar han girig? NÄHÄ? seriöst, gå och dö äckelpäckel moderat. eller haha nej, har ingen aning om vad han har för politisk läggning, men ändå, och så svälter barn varje sekund? jo, snacka om jämnställt samhälle (Y)

nu ska jag plugga matte

Kommentarer
Postat av: bigO

vet, du är också bra:)<3

2008-11-23 @ 15:49:38
Postat av: nån som vet

han skulle inte få så mycket pengar längre, han sa nej

2008-11-23 @ 16:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0