i wanna take a ride

you change your mind, like a girl changes clothes

jag och cecilia ska bli ingenjörer, pluggar matte på fredagar. har dessutom ingen socialt liv. så duktiga vi kan vara då.
idol är på just nu, ska kolla med mor och far och sen SKA jag våldgästa moa. för det var, hum, grymt många veckor sen vi sågs. fast du är bra, jag kan alltid prata med dig som att inget har hänt:)
skolan är ju grymt bra, novellerna på svenskan var bäst, kattdejtarn äger er alla. "torsk". och det är ju inte så konstigt att vi alla älskar svenska,
schhmeeeka kameltåån!!!!
jag och cia sitter och dregglar, grrr!
tydligen så sprids det en viss bild på cias "delar" nu och jag har grymt ont i kinden då någon nöp mig och det var ju inte så snällt. ändå så gillar jag cecilia massor och jag älskar att säga hennes namn hahah. och mcdonalds är kul, you want to bestiga mig? =D
puss för en trevlig dag med ciaoiza och skolkelin!
imorgon bekräftar syster det vi alla vet, fjortis. sen kommer släkten, jag hoppas på många runda tallrikar! åh orgasm, höhö.

och jag känner mig dissad av dig?! :O

jag älskar er alla, hejs<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0