och det rullar på liksom, hee

en väldigt bra dag i skolan idag. anna är bäst och det bara är så. ber om ursäkt för mitt lilla eh, psykfall på matten, men what ever, ibland blir jag bara lite arg hehe. skolan flöt på, bussen hem med arg gubbe och så vidare och blabla. massa plugg (eller okej, skriva en grej, men det tog tag och det är sämst, sak samma) och sen laga mat vilket var jobbigt för mina små hjärnceller. promenad med thildur, världens bästa att prata med på kvällarna liksom. hon är underbar. lite mindre garv och så. lite annat skit under kvällen också, så inte värt att skriva i bloggen liksom. men nu är alltså skolan igång igen och det märks. betygsnack idag, bra i franska! älskar't!! och på torsdag kommer tvikarna till eskil och då ska jag iaf träffa thilda. och på tisdag, nästa vecka, äre buffertdag och utvecklingssamtal dock. ska kanske till t-viken he, får se. nu känner jag att jag stavar fel på varje ord, är så himla trött. sitter i köket, datan får nog sova här i natt. slutar tidigt imorrn. det är bra. nu har jag ingen mer onödig info att dela med mig. jo, bara några sista ord till dig, du vet: det ska inte vara såhär, det var inte meningen att det skulle bli som nu. ditt fel. du tänker inte.

PUSS CIAO, EMS

jag saknar dig,
jag vill ha dig nära mig igen
så nära man bara kan
jag måste vara knäpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0