parTTT

klart som fan att det var! och kul var det också! tills några kanske fick se för mkt av sitt maginnehåll, men vafan, det är sånt man får leva med. iza är snyggast och mest lebb av oss alla iaf. stina och emmy är allmänt söta&allt och cia. ja, hon är cecilia, det räcker liksom. sköna tjejer iaf. cia är mysig när hon är full att åka buss med haha.
- förut så sa man att man älskade varandra genom en kyss, nu spyr man varandra i ansiktet.
jag typ dog.
- men det är kul att vara bakis, jag skriver jättebra dikter då!
jag typ dog igen.
- åh alltså den här latten ger mig värsta kicken!
hahah, cecilia är helt enkelt massa bra!!
och alla andra var också bra, jag trivs med er ju!
mamma kommer inte tillåta mig att åka nattbuss någe mer, taskigt :( och hon kommer hålla mig fånge på nyår, inte snällt!
jäklar många utropstecken! men jag är lite upprorisk.
och trots det så måste jag plugga nu, succcker








Kommentarer
Postat av: izaaaaaaaaaaaaaN

men asså, du är bäst <3

ska vi pussas? [a]

2008-11-17 @ 16:44:03
URL: http://izawesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0