you were the center of my universe

blogg handlar inte om idag, det handlar om mig. och jag är glad, så därför ska det här inlägget bli enormt possetivt! liksom peace and love to alla och allt, kramaas!
och det var kul på geografin. egypten har många barn. stina: men gör dom inget annat än!... eh ja.
jag är så sämst haha

jag undrar om alla städtanter måste se tråkiga och gråa ut? som om att det är något sorts mått man måste uppfylla för att få vara städtant? för har ni inte tänkt på det, när var senaset gången ni såg en het grymt snygg städare? som man ba: WOW! nej juste aldrig.

intressant disskusion vid matbordet:
jag: sara du var ju lite rund när du var liten,
sara: tyst jag var inne i en dålig fas!
jag: en fas med mycket pan pizza? haha din lilla termos!
sara: MEN KÄFTEN JÄVLA UNGE!!!!!!! jag föredrar att kallas köttbulle haha
jag: med pommes frittes haha
det var kul iaf

helgen blir nog perfekt om inget ändras nu, hopppppas.
nu ska jag fortsätta att spela hjärter.

min svenska lärare (anne<3) skulle inte ha gillat det här inlägget. hon skulle ha, med sin kameltå och musröst pipit att det var nog ingen röd tråd men tar vi det i högläsning kanske det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Stina

Asså de vart så himla tyst så jag våga inte avsluta min mening xD hahaha

2008-11-13 @ 20:37:59
Postat av: C'

Våran städtant är iaf den trevligaste och gladaste städtanen jag har träffat! ;D och hon ser fullt notmal ut! :D haha

2008-11-13 @ 22:17:28
URL: http://carolinelundin.blogg.se/
Postat av: emma

carro: haha, ja det är väl den enda i världen då XD

stina: hahaha, det blev ju det, haha men det var kul :P

2008-11-13 @ 23:08:38
URL: http://enordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0