and it really hurts when you look past me

god eftermiddag gott folk! idag är jag verkligen på bättre humör, det var trevligt att jobba, gillar folket! kom hem för typ en halvtimma sen, är så jävla varm! alltså snacka om att det är jobbigt när pizzaungen står på, trehundra grader och sen en jäkla massa ljus. uuhh, och sen springa fram o tillbaka, nej tack. god lunch iaf, haha, pizza (Y) men tummen ner sen, för min mage. alltså jag har nog inte känt mig fetare på länge, skojar inte!!! och jag får väl skylla mig själv, så mkt som jag fettar och äter hela tiden. och nu under lovet kommer det väl inte bli mindre precis, EHE kommer väl bara bli mer, urkel. jag kommer sitta här framför min data, sova bort dagarna och dö. fast det är något konstigt med mig, jag kan vakna vid nio och vara helpigg, men nänä, då tvingar jag min kropp att somna igen haha. och så sover jag iaf nån timma till. jag älskar ju att sova länge, gå upp sent, äta frukost sent (vilket är bra, för då behöver jagf inte äta lunch, fetttt) och sen gå i myskläder och allmänt bara tracka sara. mm, thats life! vilket påminner mig om att jag måste laga gröt nu åt mig själv. det ska ju typ stå ett dygn? och jag vill ha det till frukost nu under lovet ihii. plus att jag SKA träffa caroline under lovet, jag måste! och flera. så folk, hör av er! och juste, på fredag blire tjejmys hos alex, right? trevligt att träffa lite old tegelviksfriends. nej vafan, nu skriker one tree hill på mig att jag är en dålig tittare, måste kolla nu

pussilussi,/emma

jag trodde du var en bättre människa
hatar att jag har fel
gå o knulla henne


Kommentarer
Postat av: C'

ja, vi SKA ses ems! :)



vem är det sista till?



PUSS PÅ DIG SÖTNOS <333

2008-10-27 @ 09:25:12
URL: http://carolinelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0