tell me you love me, you'll have me for the rest of your life

så det visade sig att jag hatar blogspot, eller blogger eller vad det heter. och nu är jag tillbaka här. jag är inget geni så jag fatta inget av designen på blogger, mkt bättre här! och här känns det som att jag kan skriva mer, har ingen aning om varför. hela grejen är bara det att jag hatar mitt namn här, men what ever. vem bryr sig? namnet är väl inte direkt det största problemet. och jag skulle säga att det är ett ilandsproblem.
men vill ni läsa lite om mitt liv de senaste månaderna så ska ni till eharaf.blogspot.com. och vad eharaf är, det orkar jag inte explaina!

idag blev det lov, vilket innebar att jag invigde det med två timmar på papa jun, äta lite luch osv osv. haha, ni får säga vad ni vill om det stället, men jag älskar att vara där<3 så är det bara! trivs som fisken i vattnet där, alla är så bra!

nu fick jag en lust att spela patetiska onlinespel, wiho. eller kolla på one tree hill. för eftersom att jag är nörd och har totlat inget liv så kollar jag alla säsonger av, just det, älskade oth. är på tredje nu and i love it. det är ju så kul att man kan typ hela serien, haha. nej usch, nu ska jag inte prata mer om det, NÖRD1 som anna skulle ha sagt. världens bästa anna, hon är mkt bra, my woman <3

pussi alla, nu blire nerding!

jag trodde verkligen inte det här om dig.


jag är bra
hon är bättre
vi är bäst


Kommentarer
Postat av: kvinnan

du är bäst(re).

tusen hjertah'nnnnnn @ yah <3

2008-10-25 @ 21:12:08
URL: http://faze.blogg.se/
Postat av: Anonym

massa love tillbaka till din anna

2008-10-26 @ 01:48:55
URL: http://enordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0