that's what everybody's talking about.

har precis kollat på halva step up 2 med little sis. fast hon är dåligt sällskap. just nu ligger hon o snarkar i min säng och förmodligen så dregglar hon på min kudde också, i min nybäddade säng. Jag har försökt att väcka henne, men förgäves. inte ens att rulla på henne väckte henne, eller att hota henne. hon kände sig inte alls hotad när jag sa att jag skulle gå o sova i hennes säng och dreggla överallt. hon bara mumlade tillbaka. stackars mig, hon vet verkligen hur hon ska få en att känna sig ignorerad :( men jag ska inte klaga, jag har nog en av världens bästa syskon och jag älskar henne, även om vi går varandra på nerverna typ alltid. Det känns iaf skönt att veta, vi finns alltid där för varandra och jag kan alltid vara mig med henne. syskon är bra, synd att jag har så några bara. men det är kanske en av anledningarna till att vi står varandra så nära? så då ska jag väl inte klaga igen på mor&far.

jaha, vad jag ville få fram är att det är sent och jag är trött o tydligen är resten av familjen det med, mor och far ligger o snarkar inne i sovrummet bredvid. så då gör det väl inget om jag går och lägger mig nu. imorrn blire som sagt stan, har lite småsaker att köpa. och på fredag blire stan igen, med mamma. ska kolla ut ett porslin till mig så jag kan börja samla tills jag flyttar hemifrån. blir ju bra nu till min födelsedag och jul o så. oh, det är bara 21 dagar kvar nu! wie, är trött på att vara såhär liten hela tiden!! jag vill bli stor!!! (för sexton är ju så stort.....)

tandborstning nu,
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0