so I twist and turn

jag sitter hemma, är typ igenförkyld men försöker att överleva. det går, sådär, men men. har nördat lite heroes och cyklat upp till ica, köpte ben & jerrys. tror att det som saknas i plånboken nu sitter på magen, eh. så när jag väl blir frisk får jag väl göra nått åt det. tror nog på träning med anouck. det blir najs, huh? jag gillar att vara sjuk, bara o sitta hemma och slappa. fast nu fick jag nått feberryck och svettas ihälj. shit, jag måste gå till skolan imorrn, kommer missa evighetsmkt annars. och det är ju inge bra. haha, anna berättade att hon skrev upp mig på gambia-listan, aja, får väl se vad det blir med det. vore ju kul o åka, men vi får väl se.

nu ska jag ladda hem senaste oth (ligger redan på hemladdning men försöka speeda på det lite) och under tiden kanske designa lite, eh, vad säger ni? ;)

Kommentarer
Postat av: anouck

träna ska de bli!!!



ps. jag måste prata med dig typ

2008-09-09 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0