Action in Ksund

För nån timma sen gick jag upp till ica (jag är fortfarande hemma från skolan, typ magsjuk eller nått sånt kul). Eller nej, jag cyklade på mina gröna riddare. Men jag gjorde en liten skrämmande observation, det stog en polisbil hemma hos mina grannar. Detta skrämde mig på två sätt. 1. Tänk om nått jätteläskigt hade hänt! 2. Det var en polisbil i Kvicksund.. Bara det är ju liksom skrämmande, det var förmodligen första gången jag har sett en polisbil här. Eller nej det stämmer inte, tror det är tredje gången, en gång bytte dom fångar uppe på ica, det var också lite läskigt. En gång kom det en polis när vi festade på sanda.

Men sak samma, det var första gången den stod på min lilla gata iaf. Men jag tänkte inte så mycket mera på det, cyklade till ica, köpte det jag skulle ha (och det tänker jag inte skriva här. Och nej, det var inte tamponger eller kondomer, det är bara en överraskning) och sen cyklade jag hem. Märkte också att det stod en polisbil med blåljusen på uppe vid tåget, detta var också lite läskigt. Men jag tycker dom är coola, faktiskt, ganska snygga bilar! Sen äre ju nått med poliserna. Män i uniform. Do I need to say more?

Sak samma igen, jag kom hem, fixade med min överraskning och la mig i sängen med massa Greys Anatomy avsnitt. Sen ringer lilla telefonisen, pappa som typ skriker åt mig att låsa alla dörrar! Då blev jag rädd på allvar. Jag sprang som en tok och låste, tänkte, nu äre terrorister i kvicksund. Eh så farligt var det kanske inte, men det hade varit inbrott i grannhuset, medans en person var hemma. Och nu var polisen ute och spårade. Pappas kompis är polis så han hade ringt och varnat oss. Usch, jag drog ner alla persienner och spelade musik på högst nivå. Fast det är väl kanske inte så stor chans att de onda personera kommer nu. Fast det stod en stor blå bil utanför vårat hus. Och framför mina andra grannar stod det en vit skåpbil, som det stod Hällby Byggtjänst på eller nått sånt. Jag ringde genast min mor som sa åt mig o gå ut o låsa garaget, spela hög musik, tända massa lampor och visa att jag är hemma. Usch, jag är lite rädd faktiskt. Och så är inte Izor hemma...

Så nu ska jag väl antagligen dö? Jag tänker ta på mig mjukisbrallor iaf och gå o strecha nu, ska vara vig så jag kan karatekicka bovarna om dom kommer in. För fan, jag är en kvinna med hormonöverskott, om jag var en tjuv o mötte mig, jag skulle vara livrädd... Eller så går jag till mina grannar, verkar lite rädd så kanske en hottie polis vill krama mig ehe (a) Sorry Robin, men fyfan män i uniform, morr morr liksom

Kommentarer
Postat av: sannaa

Haha, härligt skrivet inlägg men fan va läskigt :o

2009-04-17 @ 13:51:32
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: STINA

du tände säkert till ;)

2009-04-18 @ 00:48:56
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0