Cocain is not my drug

Jag var hemma från skolan. Jag snorar och febrar. Jag fryser och är grymt godissugen. Jag är kåt och ensam tänkte jag skriva men det hade ju inte riktigt passa in på bloggen så det skriver jag inte. Men det hade passat in på min desperata beskrivning på hur jag mår just nu. Jag är fett down, jag vill ha Robin och rena luftvägar. Jag kanske får det nån gång. Jag kanske kan gå till skolan. Jag kanske måste lida igenom ytterligare en dag med tre avsnitt greys anatomy och onändligt med mat. Det vore ju hemskt. Dessutom har jag blivit tvungen att spela the sims hela dagen, japp, i fyra timmar (minst, jag kan inte räkna när jag spelar, en timma känns verkligen som tio minuter bara, det är faktiskt helt sjuk, helt plötsligt bara kollar jag på klockan och swwoochp två timmar borta).

Nu kollar jag gamla avsnitt av Desperate Housewives på TV, det är lite kul. Synd är bara att jag måste sitta på golvet i vardagsrummet för att annars dör internet. Anledningen till att jag tvingar mig själv att vara in pain är att Robin ville ha ett seriöst snack med mig klockan tio över tio. Det kan väl ärligt talat inte vara bra? För klockan är elva minuter över nu. Så jag är nervös. Haha, nej det är jag inte, jag vet vad det handlar om. Men ändå, seriöst prat, det låter läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0