det var PAAAARTY

Okej. Haha, jag är fortfarande glad, trots att jag ligger i sängen och undrar när mitt huvud ska sprängas. Igår var fucking underbart kul. Tyckte jag iaf! Och det tror jag nog att de andra också tycker.

Började med att jag o Cia drog ner på stan efter skolan, cia provade en massa heta klänningar där lite rosa spets syntes ibland, men vafan, hett som sagt vare. Hon köpte iaf dom snygga jeansen från gina som jag också ska köpa nån gång, i love them. Eftersom det var kort om tid så tog vi en toa i smedjan o bytte om. Av nån weird anledning hamnade jag i Cias XSklänning, ni som känner mig, jag är inte XS. Detta var kul, då den tryckte upp mina bröst åt alla håll och knappt täckte min röv, med andra ord, jag var fett het. Vi stod där inne på toan och hade det jättemysigt tills det kommer en fjortis och liksom asså ba: asså liksom det här ÄR en toalett inte nån jävla sminkomat (tuggade lite tuggummi och bitchade oss) kan ni inte respektera det alltså liksom dah? Men sorry då feta fula bitch.

Till slut kom vi fram till Elins syrra och det städades, musikades o partyt drog så småningom igång. Det blev fett lyckat, perfekt blanding av folk, och så kom krödel förbi. Visst, jag kanske skämde ut mig lite, men vafan. Blir lite less på securitasvakterna som inte ville att vi skulle dunka spice girls halv ett, men men. Fler såna här mysiga kvällar, thank you!





jag älskar er tjejer


Kommentarer
Postat av: izaaaaaaaaaaaa

vi är de bästa <3

2009-04-04 @ 13:01:34
Postat av: stina

En av de roligaste kvällarna ever !! :D <333

2009-04-04 @ 18:57:09
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Cäciiilia

Lite censur på linnet.. och lite censur på min klänning du lånade... Och lite censur på hela jävla kvällen!

2009-04-05 @ 09:58:34
URL: http://sticksandstones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0