För egoist?

Okej, det är lite pinsamt att det ord som används mest i den här bloggen är "jag" enligt lix hemsida. Det är en hemsida där man kan få reda på hur lättläst eller svårläst ens blogg är. Min är som en barnbok, väldigt lättläst. Intressant. Fett elakt. Så nu ska personen som skriver i denna blogg inte skriva ordet "jag" någe mer. Efter att jag skrev "jag" nu nyss. Och nu igen. Så nu ska bloggens upphovsman inte skriva någe mer.

Jaha, vad ska upphovsmannen skriva om då? Upphovsmannen (eller vi kan väl kalla mig för något mer enkelt, typ DVK som står för den vackra kvinnan). Idag var DVK på piren och hängde. DVK frös ihälj men hon fick träffa sin älskade Elin Ahlin och Caroline Lundin. Plus ett massa annat folk. DVK tyckte att det var mysigt att träffas och eh... Nej för fan, fuck this. JAG tycker om att vara ego och skriva JAG. Det handlar bara om JAG. JAG skiter i om folk tycker jag är egocentrisk. JAG tänker inte tala om mig i tredje person, JAG är för bra för det. Puss på sex jag ( haha, sexiga jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0