kudd suckaahh

Tyvärr så blev jag fet idag. Det är mindre kul. Magen ba ploppa ut. Jahapp tänkte jag då. Lets äta lite mera choklad!

När jag kom hem från skolan idag så satte jag mig på trappen, gjorde lillasyster sällskap och så koppla vi upp oss på hemligt nätverk och myste i solen. Jag avgudar vädret, blir riktigt glad! Nästan så jag hade kunnat gå utan jacka i solan idag! Nu måste jag bara inhandla ett par solglasögon och sen är allt perfekt. Eller nej, jag måste ha vårkläder, just nu har jag kläder från '04.

Jag ska snart dra igång lite The Gossip, Pigeon Detectivs, Cage the Elephant och Bravery. Sen ska jag gråta störtfloder över IPRED som tydligen drog igång idag. Polisen (eller vilka det nu än är) kan nu lagligt spåra ip-adresser och på så sätt ta fast folk, eller ge dyra böter, som laddar hem. Usch, jag vet knappt var jag ska ta vägen! Jag vill ha en film, serier och massa musik just nu. Men känns inte så schysst att dra på mig massa böter. Speciellt då jag är fattig och lär förmodligen få sitta i fängelse och sen råkar jag tappa tvålen och då fucking dör jag. Jag tål inte lebb-sex. Verkligen inte min grej, jag är, och kommer alltid vara, straight. Inte böjd (haha, Robin get it). Dessutom måste vi ju gratulera att samkönade äktenskap nu får gå igenom, efter första maj får homosexuella nu gifta sig. För det är ju inte så att jag är emot homosexualitet bara för att jag själv inte dyke.

Till höger om mig ligger geografiboken, oc-boxen och min kudde. Jag vill lägga huvudet på kudden och antingen 1) plugga och få mvg imorrn. 2) kolla på oc, äta nått onyttigt och tycka synd om mig själv. 3) sova. 4) suga på den

me unt cia is hot ville jag bara poängtera ut


Btw, jag hatar bilddagboken, jag ser bara vad jag inte har och vad jag kunde ha haft..

Kommentarer
Postat av: Cäciiilia

Omslag på cosmopolitan nästa?

2009-04-01 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0