"Nu ska jag gå o raka byxorna"

För några dagar sen fick jag ett tips om hur man kan fixa sina jeans så dom blir lite sådär snyggt slitna. Använd rakhyvel. Eftersom att jag har varit grymt sugen på ett par såna brallor men är lite för snål så tänkte jag, vafan, bara o prova. Så jag tog med mina brallsen till badrummet o körde. Haha. Ja, det gick väl sådär. Jag fick ont i fingrarna och sen blev jag uttråkad så jag slet sönder byxorna så nu är det stora hål överallt. Faktiskt blev det ganska snyggt, men jag tror verkligen inte att jag ska använda dom. Det var mer slit än vad det var värt, prova inte detta sätt.

Tänk på:
1. Ta ett par testbyxor först.
2. Ha inte händerna innanför brallorna, det gör ont o skära sig med rakbladet
3. Ha ett fräscht rakblad, annars får man svettattacker
4. Det går inte fortare eller bättre med en vibrerande rakhyvel...

När jag var klar, hade svettats, gnuggat och luddat ner hela toasitsen så fick jag ett annat tips, sandpapper. Då jag fick en liten mindre utskällning av mamma för att hon tycker att jag gjorde nått onödigt dyrt, så låter detta mycket bättre. Får väl prova det nån annan gång, kanske på baksidan av provbrallorna? Jag har blivit väldigt estetisk, jag funderar nänmligen på om jag ska sy min avslutningsklänning.. Vi får väl se.

Haha, fult ser jag nu att det blev när jag läste igenom inlägget. "Prova inte det här" och sen ger jag er en massa tips? Vad äre för dubbelmoral?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0