It's a love story

Idag var det sommarväder igen. Detta infirades med två timmar lång fika på tingsgården cafét. Ganska så mysigt med mina sötaste babes. Vi "mös" och snackade seriösa tonårsprobelm (hur seriösa dom nu än är). Hemma har jag tvingat med mig min syrra till ica och helt plöstligt hade jag fettat i mig en hel b&j. Det är ju sorligt. Robin sa till mig på msn "älskling, du borde skaffa dig en hobby..". Han tycker inte att det är bra att det enda jag gör är att kolla på greys anatomy o fetta. Vafan, vill han inte ha en fet finnig flickvän?

Till en seriös fundering, är man konstig om man filosoferar med en kanin? Jag låg nänmligen utanför Musses utebur på gräset o snacka med han om mina problem.. Visst, jag förstår om jag snackar med mina marsvin, dom piper iaf tillbaka. Men kaninen? Han bara juckar som svar. Och hur ska jag tolka det? Sex löser allt?

Dessutom så fick jag toppbetyg på källkritiken så jag bara massa överler just nu. Vi har nationella imorgon i engelska, jag är faktiskt inte nervös alls. Vi har dessutom power point grej imorrn. Intressant. Jag fattar inte var ljudet tog vägen? Kollade nu på min dator, där var det. Helt fungerande. Fett fusk.

 


   


Kommentarer
Postat av: aså nej

ååh, mig själv på sista bilden <3

2009-04-23 @ 22:48:13
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: stina

vrf lyckas jag alltid se så äcklig ut :S

2009-04-24 @ 14:58:16
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0