Can't stop, won't stop

Okej. Jag hoppas att mina kära läsare inte dömde mig för hårt för mina utbrott igår. Det var inget speciellt. Jag var hemma hos The King. Det borde förklara saker och ting. Apropå (okej. så bara kan det inte stavas) det så fettade vi och ja. Som jag sa till henne; I moas rum tror jag inte att jag går upp i vikt. Det kan jag bara inte göra. För huga mig, vad fet jag måste ha blivit i det rummet! 

Jag gillar iaf att fetta tillsammans med Kungen. Jag gillar att cykla hem mitt i natten och jag älskar det faktum att jag tog en fett bra powerwalk idag. Och jag ska försöka göra det igen imorgon. Fast det återstår väl o se..

Pappa har köpt godis. Jag sitter och tänker på morotsstavar som någon slags avledande manönver. Dessutom stör jag mig på spotify, om jag sätter på shuffle på en playlist, ja då vill jag ju bara ha det på den playlisten! Right?

(Nu sitter jag och laddar hem musik hehe. Det är feting lagligt!!)

Och jag håller med dig, det är helt klart rätt. Ingen förtjänar det hon har. Faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: stina

va ville du göra med morotsstavarna ? :O

med tanke på att det är en omöjlighet att du byter ut godiset

2009-08-01 @ 19:02:41
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: iza

emma stoppar upp allt

2009-08-02 @ 02:52:58
URL: http://izawesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0