Första skoldagen idag igen

Normalt sett så är jag inte en sån nervös person. Saker och ting händer och ja, så är det bara. Men nu. Mitt hjärta slår faktiskt väldigt fort och jag har nog överanvänt deo, om ni var tvungna att veta. Den här känslan kan liknas med den där känslan man har när man ska träffa sin potentiella pojkvän som man bara har pratat med på internet i tre månader, ja ni vet, den känslan. Sen så springer man på terminalen och inser att allt blir faktiskt bra.

Så jag antar att det bara är första dagen som är värst. Klarar jag den, klarar jag alla dagar. Det hoppas jag verkligen. Så nu blir det en massa år med en väldigt mycket plugg om jag har förståt det hela rätt. Ja. Tåget går snart. Sen är det bara o sitta i västerås en och en halv timma för att vänta. Hujedamig säger jag bara. Jag har aldrig varit i större behov av en cecilia och en 70is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0