God morgon!

Jag ska snart ta min raska dagliga morgonpromenad, jag försöker bara driva ut tiden så länge, jag orkar inte just nu. Det känns hemskt olockande. Men, jag har lovat mig själv. Och jag hatar att göra folk besvikna så..

Dessutom fyller mormor år idag, så jag o mor o sara ska nog dit. Vi kanske drar ner till stan också, ska köpa ANTINGEN shorts eller bikini till cypern. Och det är nu det krångliga kommer, vad behöver man mest? Jag har cirka noll par shorts (japp, faktiskt) men har däremot två par användbara kjolar. Och jag har en bikini som jag kommer att använda. I nödfall har jag två. Så, vad är bäst? nej men jag ser ju när jag skriver, det får bli ett par shorts..

Och sen ska jag fortsätta att vara lika ytliga och fundera över om jag ska köpa ett par nya jeans eller en ny BRA plattång. Ja, det är ungefär samma pengar så jag vet inte riktigt. Jag har två par jeans som jag använder nu. Och en halvdåligt fungerande plattång. Japp, tonåringens tvivel..

Nu har jag nog skjutit upp promenaden tillräckligt länge, nu måste jag gå ut och svettas. Ska försöka slå mitt tidbästa också. Jag tänker inte säga wish me luck, för odsen att någon läser detta just just just nu, är very liten som vi säger in svengelska.


ny header?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0