Kanske ett hej då?

Imorgon åker jag till cypern. Liksom bara sådär. Bara åker. Med ett plan alltså. Ja. Det blir nog bra. Eller ja. Det blir bra. Fast det kommer kännas tomt att inte kunna kommunicera med min boy på en vecka. Fast, det har vi genomlidit förrut?! Det blir iaf en liten girl-week, mor o syster. Vi ska gymma på gymmet, vara med på vattengympa, vindsurfa, gå till höga utkikspunkter och promenera längs med stranden på morgonen... Ehhhh? Stopp ett tag. Får man ljuga i sin blogg? Ja. Ljög jag nyss? Ja.

Nu ska jag sista minuten checka min packning och sen sova, upp early imorgon (9, så egentligen inte). Jag hoppas på en toppen vecka! Jag ska verkligen försöka bli brun. För stinas skull. För Robin skull. Och för min skull. Så sara slutar fråga om jag är isberget som titanic körde på..

Jag gräddade pannkakor. Om jag var bäst? Fråga inte ens..

tre apor. världens bästa apor?

Och världens finaste



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0