Cyprus

Jag är nu hemma. En bild säger mer än tusen ord. Just nu orkar jag inte skriva något. Jag åker till Robin imorgon. Igår firade vi visst sex månader. Nu ska jag sitta och lyssna på The Funeral. Passande nog. Egentligen låter det som ett skämt. Tro det eller ej. Men jag saknar mina klasskompisar. Fast på onsdag ska jag till Rudbeck och prata med dom. Nu en massa bilder. Kanske.


+ en massa till. 
men det tar lång tid
Jag hade en underbar resa. Himla över mysigt ska jag faktiskt säga
Och ja. Jag är brunare än jag någonsin har varit.

Kommentarer
Postat av: iza

JAG SAKNAR DIG!

2009-08-16 @ 00:21:32
Postat av: s

och du sa tt du va bruhn :S ?

2009-08-16 @ 02:36:44
URL: http://s
Postat av: Sara

Gillar bilden då de smilar vid maten! :D

2009-08-16 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0