I don't know when and where

Två dagar klara. Oj bara. Känns som jag har gått där några veckor! Nej inte att tiden har gått så fort för att jag har haft så kul, det har jag väl inte. Men det blir bättre, det blir det. Om några dagar eller några veckor. Fast nu ska jag tänka positivt!

Jag har upptäckt ny musik och det är ju alltid uppskattande. Men alltså haha. Idag så var det ungefär tusen eskil-saker som hände. Till exempel så såg jag penis förbundet. Och jag skrattade och sa det och fick bitch-blickar. Och jag hörde ungefär en massa "var det så ranthala sa?" och en massa andra saker som var väldigt typiskt och jag saknar er. Faktiskt. Men typiskt mig. Få en jävla idé, inte tänka igenom och så blir det pannkaka. Men nu har jag gjort mitt drag. Och då får man ta det därifrån. Ja, men för fan, bra blir det. Och det är ju vad jag ville, mera seriöst. Mera plugg. Mera riktig skola.

Jag skulle kunna skriva om alla mina tusen funderingar. Men ni vill inte veta vad jag har för sjuka tankar. Så vi avrundar nu. Och så tänker jag ha en mysig kväll hemma, jag är själv hemma ikväll. Tills Sara kommer. Och vem vet när det är. Och jag tänker sakna Robin lite och böna o be lite. Jag har pluggat klart och jag tänker dricka kaffe och lyssna på Modest Mouse. 

fuck it, i go nude

Kommentarer
Postat av: iza

du lämnade mig, saknar dig

2009-08-26 @ 20:54:05
URL: http://izawesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0