Bad behavior

Idag knuffade Stina ner mig i snön utanför matsalsen. Idag blev det liksom slutgiltigt, att hon slutar. Jag kommer verkligen sakna dig skitunge!!

Jullov. Imorgon. Det känns jätteskönt, men ändå så blir det lite: OJ, redan?! Jo jag har ju inte gått hela terminen på Eskil, tyvärr gick jag ju ett tag i Västerås. Men ändå. Ändå. Redan? Haha. Den här terminen har gått väldigt snabbt, men ändå är det en del saker som inte kunde ha tagit längre tid! Hoppas bara att nästa termin går lika fort och hoppas att jag får upp min hemma-studiemotivation!

Jag tackar min mor och min far som är väldigt snälla o betalar resa till Robin. Alltså kommer jag att få se honom igen på fredag. Och ända tills på onsdag! Det ska bli jättekul, även om han inte har lov, så ska jag få mysa med honom. Och om inte det är världens bästa känsla, så vad är?

Ligger o funderar. Kanske. Eller inte?

http://coolstuff.se ,sista minuten shoppa julklapparna!!

Kommentarer
Postat av: ÄSKÅÅÅÅ



du var värd de, synd att snön inte va gul :(



ses imorron snygging <33

2009-12-17 @ 00:31:32
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0