Everyday is like Sunday. Everyday is silent and grey.

Är nyligen hemkommen från vässan. Har kollat på diverse systemkameror inne på elgiganten och media makrt (som jag gillar mer än elgiganten). Det är kul men svårt o veta vad jag vill ha!!! Blir lite frusterad.

Annars är det tisdag och det innebär som vanligt hästar och plugg. Spanska. Åh vad jag längtar till trean, ingen spanska!!! Det här är väl kanske största nackdelen med sam, språk i minst två år. Förutom Gertrud då, som vi blir torterade av. Äh, hon är fin.

Jag fettar. Hejs. (p.s ska göra om min desgin snart, jag hatar min header!!!!)


Kommentarer
Postat av: sannaa

Hello :)

Jag valde min Nikon D40 (har D80 nu) för att den var för ett bra pris & Simons fotonördiga morfar rekommenderade den. Fortsatte med Nikon bara för att jag lärt mig den & gillar den. Har inte så mycket erfarenhet av Canon, men jag skulle nog välja 1000d framför 450d, men samtidigt skulle jag valt nikon d300:an. Den är verkligen grym! Många som arbetar som fotografer använder ju den. Mycket funktioner, inte fär svår o mycket kompetens. Plus att alla Nikon's egna objektiv passar till kamerahusen. Stort plus!

D300:an har allt. Är nöjd med min, men den är snäppet under.



Något sånt, haha ;)

2009-12-08 @ 18:34:21
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0