Men mig får du inte tillbaka.

Nattfunderingar är fan värdelöst. Jag hatar när tankarna vandrar iväg så mycket, till så mycket saker som man inte borde få tänka på. På det. Men inget kan göras ogjort och jag hatar det. Jag hatar att det känns såhär, att jag inte kan komma ifrån den där känslan. Borde inte tiden läka alla sår? Är det inte så? Nej, det är vad man gör med tiden som läker såren. Jag gör, inget. Kommer få känna såhär, nu och senare.

Här finns inga brustna hjärtan. Visst.

Till något roligare, på tisdag kommer Robin. Och då blir det shopping i Stockholm, det ska faktiskt bli jättetrevligt. Har en del julklappar att byta och så. Måste fixa lite stuff. Och på onsdag så blir det storshopping med Stina och Pernilla, inför nyår. Och ja, sen är det ju nyår. Det ska bli trevligt, första delen av kvällen. Och sen, ja jag vet helt enkelt inte så fråga inte. Jag har ingen jäkla aning. Skulle vilja räta ut ett par frågetecken. Thank you.

Ibland överreagerar jag rätt så mycket.

Kommentarer
Postat av: iza

baby, hur mår du? :(

2009-12-27 @ 12:38:21
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: mår toppen iza, toppen...

2009-12-27 @ 13:55:35
URL: http://enordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0