You never lost me, 'cus you never had me.

Ja, så när jag fyllde år för två veckor sedan fick jag fin choklad från Lindor, jag tror det heter så? Iaf, idag fick jag veta att pappa hade ätit upp den, utan att jag ens hunnit smaka!!!! Då blev jag ruggigt arg, så pappa fick bannemej bjuda på godis från ica... En stor påse iaf. Annars hade jag nog klappat till någon..

Och sen idag hittade jag en gammal kärlek. Sahara Hotnights. Hur bra får det bli? Ja, jag vet. De är underbara o snygga o bästa o gaaah! Mm. Ska ladda iPoden imorrn, även med lite filmer, åka till Robin på fredag och det är typ asjobbigt. Känner att min bloggstil försvinner.

Nu ska jag faktiskt sova. Är psykiskt trött tror jag. Utmattad är jag. Vill sova. Natti.

Kommentarer
Postat av: caroline

HAN bor i sahl! ;) och det är ju typ skiftinge! haha

2009-12-02 @ 21:51:46
URL: http://carolinelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0