i just can't stop

Så alla planer till sommaren kommer lösa mig, tack vare tre snygg blondiner, ett face och en oanpassad piercad sak. och såklart jag själv. Vi ska äga och rocka på. Stina ska med på p&l, elin ska med för att kolla på stina i ett tält vilket seriöst kan bli en upplevelse. Jag frågade Stina om hon skulle kunna klara av att bo i ett tält i tre nätter, hon lät lite tveksam, men du backar fan inte ur snyggo. Iza och Emmy får jag packa i min resväska och till cia så lockar jag med henne med nån brat, någon som känner någon? Åh jag är så glad, grattis carro 18 barre idag btw, och ikväll blire tjejmys och imorrn blire hem till elin? Eller? Idag var en bra dag, Stinas skor fick typ barn och vi hade en seriös diskussion om hur det är att leva i ett hamsterhjul, tydligen hade en av oss upplevt det, ska inte nämna någon stackare.. På svenskan diskuterade vi och haha, ja det är väl som det är alltid är, dock bara en skilland: Iza. Hon har blivit seriös, och lackade ur när alla drev emot henne. Aw, mitt lilla barn blir stort och tar tag i sina studier, jag är en bra förebild :) haha.

Jag sitter här och rullar på min piercing med tungan och det där lät väldigt perverst om det inte hade varit för att piercingen sitter i tungan, så det är bara jobbigt och krävande att snurra runt den.. På bussen hem idag satt jag och snackade med Thea om man ska ha piercing i naveln eller inte. Jag sa att jag hade funderat på det och Thea sa att det kunde se lite billigt ut. Jo hon har nog rätt, så jag tror jag lägger det projektet på hyllan, sorry robin haha. Däremot ska jag pierca brösten, dirr liksom asso eller inte. Om naveln ser billigt ut, vad gör då inte brösten? lololol

Eftersom att alla har salgit mig med ord idag att jag är sämst på att uppdatera så jag ju iaf gjort det nu, nu borde alla älska mig och pussa på mina fötter OCH på marken där jag går. Tack, börja imorrn! Nu kom min fotfetich fram igen, ja jag stavar zemzt, men alltså jag lovar, jag är inte besatt av fötter eller tår. Haha, ju mer jag skriver om det desto mer besatt låter jag ju? Detta är inte bra, det här var sista gången jag skrev om mina tår. Eller fötter. Eller nått annat äckligt. Punkt. Slut. Typ. Ett sista ord från mig bara/sista mening: Ni. Ni är bra. Jag menar det verkligen. Ni som gör att dagen blir lite bättre, lite roligare (eller ja, inte så lite). Ni ska ha ett stort jäkla tack för att ni finns, det är good shit. (ops blev visst fem meningar)

Kommentarer
Postat av: iza

puss

jag äger

2009-02-06 @ 20:03:54
Postat av: Ciiaa

Du får med mig. Med eller utan brat <3

2009-02-06 @ 20:13:58
URL: http://sticksandstones.blogg.se/
Postat av: Stina

Hamsterhjulet </3

2009-02-06 @ 20:31:42
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0