ikväll blire fest liksom

Nu har halva ksund varit här. Intressant. Jag spelar the sims i sköna kläder aka tights och tshirt. Jag ska snart duscha och sminka mig för ikväll och hoppas det blir en mysig kväll :) Jag tkr inte om att Robin inte är inne på msn och jag tkr inte om att det kliar på min rygg precis där jag inte når. Jag tkr om att det bara är sex dagar kvar tills jag får krama han igen och jag tkr om att mina pengaproblem kan lösas. I natt kunde jag knappt sova för jag tänkte så mkt på det här med pengar. Jag kom inte på någon lösning, bara att jag skulle chilla o ta det som det kommer. Jag fick nästan ont i magen när jag tänkte på tågbiljetten, att den kommer hinna bli svindyr innan jag kan köpa den. Usch.

Jag åt precis tortilla-chips, så det smakar tacos i min mun. Funderar på att gå till Ica o köpa köttfärs och tacokrydda haha, men det verkar ju lite dumt. Ikväll ska dom äta tacokycklinglasange eller nått? Så jag vill ha det, men eftersom att vi äter så sent hemma fåre bli kräm för mig till middag. Sa åt mamma att spara lite mat så jag kan äta när jag kommer hem inatt, typ ett, två? Åh, bra emma, work that fat!!

Nej, nu kallar sims två på mig/robin som precis logga in på msn. Tror jag väljer han och sen snart måste jag fixa mig. Puss, hare bra alla, tänk på mig ikväll!!





"i forget to say out loud, how beautiful you really are to me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0