i just wanna live

Snart kommer mamma hem med ostbågar åt mig för vi åt det igår hos carro och nu har jag värsta suget efter det. Så det är bra, får ju passa på när mamsen ska handla, då blire gratis inc. Men nu har dom varit borta länge, så jag hoppas bågisarna kommer snart. Dom ska vara mitt sällskap idag liksom. Ikväll. Jag, bågisarna, datan, en film. Måste ladda hem någon. Såklart mamma o pappa, o sara om hon ska vara hemma. Familjekväll, yäj.. Fick ett sug efter John Tucker Must Die, min favorit nummer ett, jag älskar den. Så härlig, jag ligger alltid och garvar till den. Och madagaskar såklart, haha. Där har ni två filmer som förlänger livet. Och dagboken, nu blir jag typ tårögd. Jag ryser iaf, men det kan vara för att vi inte har någon värme i det här huset..

Gårkvällen hos carro var väldigt bra. Jag trivdes och det bjöds på skratt, skratt och singstar. Åh, mkt bra. Alla tegelvikisare är bra shit, så äre liksom bara. Grattis igen Carro, jag vill också vara 18. Ett och ett halvt år kvar, yäj. Då ska jag röja allt o alla och bara leva livet. Fyfan vad härligt.

ÅH NU KOMMER OSTISARNA, tror jag.
jag måste genast gå och ta dom, puss hej

Kommentarer
Postat av: Stina

Vafan du akn ju inte äta bågar :O

Bollar is the shitt ;)

2009-02-07 @ 18:53:33
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: iza

du saknar mig

2009-02-08 @ 14:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0