you're the voice, woohoohoohoho

Igår var en kul kväll som jag kommer minnas länge. Alla mina favoritpersoner var där och det gjorde det hela bättre. Massa sköna skratt och ord jag inte kommer glömma. Synd bara att en del är så trångsynta, men det är ju deras problem! Jag står för vad jag tycker. Det var iaf väldans drag på gamla Tegelviken, och ja, skolan fick sig en ny touch liksom. Idag så var jag ovanligt snäll och gick till skolan på morgonen och hjälpte Becka, Carro och Emelie att städa. Och ja, städa gjorde vi. Fyfan vad mycket det var och städa! Hela golvet var klibbigt, man fastnade liksom när man gick. Och lukten, åh herregud den lukten, satt som fast i väggarna. Öl, gammal öl luktade det. Efter cirka fyra timmars skrubbande gick det bort, typ. Hoppas de små tegelviksbarnen inte dör imorrn bara, av alkoholförgiftning. Men jag antar att det var värt det, kvällen igår alltså, för idag. Jag hade väldigt kul och tackar alla som var där, puss!

Om 20 minuter är maten klar, jag har snart ätit upp en 200 grams chokladkaka, snacka om att jag inte kommer orka någon mat? Bra bantningsmetod, verkligen!! Not. Men chokladen behövs när man ska skriva om hela sitt lov, på spanska. Världens bästa lov


Jag tror jag måste fortsätta plugga nu, mamma fattar nog att jag inte slår upp spanska ord på lexin, för det var en väldans många ord jag inte kan isf, och då lär hon tvinga mig läsa om spanskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0