give me some fääät!

Jag har varit bad blogger. Jag har ingen lust. Jag har inget att säga. Wow, nu är jag ju verkligen optimistisk. Jag läser istället cias blogg. Den förgyller min dag. Om cirka två timmar ska jag och mamma brumma till cia och hämta upp henne för att senare tuta vidare till skiftinge för en mysig kväll med tjejerna. Jag hoppas det blir lyckat, jag tror det blir lyckat. Jag är glad. Finns bara en sak som saknas, men man kan ju inte gå igenom livet och sakna, right?

Som sagt, Marcus var på Eskil igår, jag tyckte det var mysigt, Marcus är bra. Vi åt alla på pheonix, fast jag åt inte, då jag hade klämt i mig stroganoff i skolan. Jag är duktig. Jag ska inte gå upp i vikt igen. Ikväll ska vi äta pizza. Om det finns kebab, då är ju frågan, vad är minst fett, pizza eller kebab? På pizzan är det ju en jäkla massa ost och degen är inte heller nyttig, för mkt vitt mjöl i den. Kebab är inte heller nyttigt då stripsen har friterats i en väldigt massa olja. Och tro mig, dom lär ju inte använda olivolja.. Såserna är ju inte heller nyttiga. Så jag vet inte, känns ändå som kebab är lite mindre fett? Äh, jag vet inte, tar väl vafan jag är sugen på!

Jag borde sminka mig nu, men det orkas inte. Istället så sitter jag och lyssnar på musik från 90-talet. Det är ju. eh. kul. Nej nu lär mitt ass fastna på stolen, börja gro rötter liksom haha. Jag kollar på weeds btw. Det är bra. Jag diggar't. Nej jag tänker inte röka på, det är bara larvigt. Barnsligt och omoget. Hejs

Kommentarer
Postat av: snelin

jag tycker om dig blogg också

2009-01-24 @ 15:37:26
Postat av: Anonym

kababpizza för såna som du. alltså beslutsånget. hahahahahhahaha

2009-01-24 @ 17:15:19
Postat av: Anonym

kababpizza för såna som du. alltså beslutsånget. hahahahahhahaha

2009-01-24 @ 17:15:36
Postat av: Stiina

Ät sallad ! skitgott (Y)

2009-01-25 @ 11:22:34
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0