oja jag är på grymt bra humör!!

Och igen så har jag lyckast skjuta upp pluggningen. Sitter med engelskablocket i knät och datan är bredvid. Om jag tar bort blocket och flyttar datan är det är kört. äh nu fick blocket dra, datan i knät och robin på msn! Kvällen är bra, 19 enkronor har jag också, gå till ica? Men det är jobbigt, grymt långt liksom. OCH JAAAAAAAAAAAA!!!! Nu är allt bokat till åland, åker den 14e och kommer hem 17e, aahhhhhaaaaa! Jag är så glad, typ hoppar omkring här hemma. INGET ska få göra mig ledsen nu iaf! Nu spelas Lady Gaga och ja, fjortisdunk? Emma är grymt glad jag får lyssna på det nu. Mihi, nu kan jag inte blogga mer, jag bara är överlycklig, nu är allt typ perfekt. Snart ska jag tvinga robin att snacka med mig, nu ska jag sjunga falskt, puss<3

så här ser en överdrivet glad emma ut.
så här ser en överdrivet ful råtta ut.


Kommentarer
Postat av: Stiina

Ingen ful råtta !! :(

Snyggaste blondie ;D <333

2009-01-21 @ 20:27:03
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Robin

ser råttorna i sverige ut så? då vill jag ha 1 ;)

2009-01-21 @ 21:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0