Dejt med min mor

Jaha. Så ikväll hade jag och mamma dejt. Efter att ha fejkat ätit mackor med pappa så drog vi till stan och åt på ming. (Nej vi fejkade inte, det var planen först, men sen gav jag pappa 100 kronor så han fick köpa sig en pizza och vi kunde minga med gott samvete.) Vi satt där och kollade på fnask och kineser (som i detta fall inte är samma sak). Vi åt underbart gott och jag rullade nog ut därifrån. Som vanligt alltså. För efter både varmrätt och förrätt, när mamma bjuder, ja, då äter man inte lite! Iaf inte om man heter mig.

Vi traskade sen vidare till bion där jag träffade lite fler personer jag kände och sen satte vi oss i salongen för att se på Harry Potter, halvblodprisen (eller harry rötter som det blev när mamma smsade och hon höll på att dö av garv). Bion var underbar, jag är ju nörd som sagt. Det enda jag stör mig på är folk som fnissar, gapar, skrattar, skriker och babblar. Visa lite respekt tack! Eh jo, ska kanske inte jag säga. När det var knäpptyst la jag en liten rap och fick två hela rader (ungefär) att döflabba. Jag har aldrig skämts så mycket i mitt liv och tårarna bara rann ner för kinderna. ÅH, det var hemskt! och jag har ändå gjort många konstiga saker, jag menar, jag är ändå emma nordgren.

Imorgon är det näst sista jobbdagen och jag har rosa nagellack. Nu är jag trött, men blev sugen på att läsa en harry potter bok. KISSES TO YA ALL LOVE LOVE LOVE.
eh ja, typ.

Kommentarer
Postat av: iza

harry potter <3

2009-07-17 @ 14:15:16
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: MOA

sv: FAN VA KUL! :D självklart tar jag mig äran att få transportera dig till Rudbeck :D Ja om du känner att det är ett program som är bättre än det du läser nu så tycker jag definitivt att du ska välja det. jag menar, både jag och rebben finns ju i stan, då kan du bjuda mig på fika varje dag :D :D

2009-07-18 @ 13:01:39
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

SÅG DU SERVITRICEN ? :D

2009-07-20 @ 12:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0