Dom vet ingenting om oss

Och idag gör det väldigt ont i mig. Väldigt. 
För min andra del åkte till jävla bondeön åland.

Två veckor har vi nu suttit ihop. Minus cirka två dagar. Alltså bara 12 dagar. Det har varit bra, jag kan inte komma på så många saker som slår något så enkelt som att vakna och få höra "god morgon älskling" och sen få krypa in i hans famn. Nej usch. nu smörar jag på, ni kanske glider härifrån snart. Vi har iaf gjort. Inget. Som vanligt. Och jag älskar det. Och dig.

Igår shoppade jag. Som en tok. Helt besatt. Över ett och ett halvt tusen försvann. På kläder och på mina älskade och efterlängtade vita höga converseskor. They are lovely och jag är lite kär. Så glad jag blev att jag bjöd Robin på pizza. Ungefär.

Nästa vecka kommer min kamera som jag har beställt. Då blir jag glad. På fredag åker jag till Cypern. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0