ja, fast robin torkade faktiskt vardagsrumsbordet! Faktiskt!

Hör och häpna! Jag har nu städat hela huset! Japp, helt själv. HELA huset. Inte bara mitt rum, utan varenda jäkla rum (nej, kanske inte så överdrivet många). Jag har till och med skrubbat toaletterna och handfaten! Jag har diskat som en tok och tvättat typ fem tunnor med kläder. Anledningen? Ja, klart det finns en anledning, jag är inte psyko som vill städa när min Robin är här. Jo, jag bjöd hem folk till ikväll! Jag och min syster är själv hemma. Men det blev väl sådär? Jag bjöd fem stycken från början och nu kommer det två.. Jaja, vi kan nog ha kul ändå! Stina och Iza infinner sig i kvicksund klockan åtta och nu måste jag sminka mig!


Kommentarer
Postat av: iza

bästa folket kom ju iaf

2009-07-29 @ 05:41:23
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: C

Jag skulle kommit om jag var i sverige!

2009-07-31 @ 17:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0