kan du älska mig?

Jag har inte haft tid och blogga, nej jag tänker inte be om ursäkt. Det hade varit konstigt om jag hade bloggat, min pojkvän har ju varit här! Eller ja, han är ju fortfarande här. Men vi ska in till stan om två minuter ungefär och sen åker han hem. Vid fyra. Det känns, verkligen, i hela mig. Men nu tror jag bara att det kommer dröja en vecka innan vi träffas igen. Och vi har det underbart!

Det blir jobb i veckan, och välkommen hem alla från hultan! Och ha ett kul liv, jag lyssnar HH och deppar aning. Nu måste jag, typ, ta på mig strumpor och pussa på han en sista gång.

P.s jag köpte en skitsnygg klocka för några dagar sen, bara 25 kronor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0