Last night, you want it











1. Jag åkte in till stan (och det var en läskig bussresa!) och träffade Cecilia. Vi åt glass på torget och spanade på folk, myste och skrattade.
2. Stina kom och gjorde oss sällskap. Vi gick till strömsholmen (efter att cia köpte smoothie, bra köp!) och segade i värmen. Där var det en kvinna som hade däckat och två andra lite mindre nyktra män tog hand om henne. De hade roliga kommentarer och jag tror inte det gick så bra för dom.
3. Det var indianer på stan! Och massa (i alla fall två) snygga tjejer som bara gick i hot pants (trosor liksom).
4. Jag drack asgod kaffedrink (massa grädde liksom) på waynes. Iza kom och gjorde oss sällskap några timmar.
5. Igen gick vi till strömsholmen och hade det nice. Vi kollade änder och snackade andsex (något jag och cia numera är experter på).
6. Hon försöker vara snygg
7. Iza lämnade oss och vi blev hungriga. Så vi delade på en delicious kebabpizza. Jag åt snyggast.
8. Här äter de jalapenisar.
9. Vi gick hem till stina, kollade filmer och snackade lite. Sov där, imorse var vi i djurgårdsparken och solade lite (jag låg såklart i skuggan under ett träd, vem vill förstöra brännan?)

Kommentarer
Postat av: Sstina

sååå äckliga bilder på mej :O

hahaha men de bjuder jag på ;)

2009-06-27 @ 14:57:25
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0