don't stop push it now



Igår fucking ägde vi (plus stina, plus elin, plus emmy) allt o alla. Vi hade askul (eller jag iaf) hos våra mentorer och i skiftinge och på vilsta och ja, överallt. Klassen är grymt mysig och bara myser till sig ännu mera måste jag säga. Men fuck it, jag vill ändå ha lov! Jag tror  också att alla min planer börjar funka. Idag släpps the sims 3. Om jag hade köpt det imorse hade jag fått en sims 3 tshirt.

Bilder finns på min bilddagbok och gästlösen är typ hejsan123

Ikväll ska jag övningsköra för första gången! Med min far. Fast först måste jag kunna 10 frågor om vägmärken och regler, har jag två fel så får jag inte köra.. Och jag har ingen aning om vad han kommer fråga, han nämnde nått om massa krånliga saker i stockholm och shit. Min pappa älskar nog sig lite mer än mig.

Nu måste jag städa så jag kan åka hem till Elin ikväll och sova där!! IMORRN SLUTAR SKOLAN!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0