FläskarN

Jag är helt slut. Over. Har inga flera krafter. Imorgon ska jag dö. Förmodligen typ på cias baksida då jag vägrar visa mig på sanda med henne. Har jag sagt att cia är den smalaste (och därav den snyggaste) kvinna jag känner? Har jag sagt att jag är en fläskval? En blek fläskval? Ser ni min poäng. Om inte annars så kan jag poängtera ut den; alla kommer stirra på späcket bredvid perfekt tannade slitzmodellen cia. Som för övrigt kommer göra att vi får ännu mera blickar på oss, för hon är så snygg. Och där går fläskvalen. Förmodligen kommer folk försöka putta ner mig i vattnet, då de tycker synd om valen som har blivit strandsatt. Och så kommer nationell tv, för det här är en sensation och så vill alla se.
Får man ha med sig ett täcke på stranden så ingen ser mig?

Nu ska jag kolla på Step up. För nu är jag depp. Egentligen vill jag ha "The King", superhjältarna och popcorn. Men jag nöjer mig med valen, poppisar o heta dansare. För kungen har lämnat mig. Och nu inser jag det verkligen. Det gjorde precis nu väldigt ont i mitt bröst.

Jag vill ha Robin.


Kommentarer
Postat av: evelina

Men hörru, du är ingen fläskig val ju! Du är perfa :) Och ska vi inte försöka hitta på nåt snart? :D Det börjar bli ett tag sen nu :(

2009-06-23 @ 22:53:26
URL: http://edeivard.blogg.se/
Postat av: iza

AHHAHAHHAHAHA, störd du är!

SMALAemma <3

2009-06-24 @ 10:52:07
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: Ceciliaaa

HAHA, du är sjuk, Folk kollar på mig och undrar varför Ally Mcbeal är min kroppsförebild <3

2009-06-24 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0