"kom nu fido!"

Mamma: Idag var det faktiskt två män som vissla på mig på stan!
Jag: Eh, varför?
Mamma: Dom tyckte väl jag var snygg.
Jag: Eh varför?
Mamma: För att jag är en väldigt snygg kvinna (stolt).
Jag: Haha, satt dom på en parkbänk och hade en systemtkasse eller? Haha
Mamma: Nej..
Pappa: Haha, ja eller gjorde dom såhär (visar hur en blind man med pekpinne, eller vad det heter, ser ut och går)
Mamma: Nej..
Jag: Hahaha, ja och egentligen så vissla dom på sina ledarhundar haha!

Mamma blir ledsen o går därifrån, jag och pappa leker blinda män och fyllon som visslar på hundar och får ont i magen av allt skratt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va taskiga ni är

2009-06-02 @ 21:20:01
Postat av: Robin

d var jag som tyckten i var taskiga btw :P

2009-06-02 @ 21:24:24
Postat av: evelina

haha men va hemsk du är mot din mamma

2009-06-04 @ 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0