No lifer at the summer

Vad finns det för mening med att blogga under sommarlovet? Det visar ju bara på att man inte har något liv, om man måste sitta vid datan när det är 30 grader ute och poolen finns cirka tio meter ifrån en och en jättestor gräsmatta med en jätteskön baden baden och en jättestor sol? Nu visar det sig att jag är no lifer och sitter på altanen som är cirka 39 grader varm och har en hög luftfuktighet (tror jag?) och svettas som en jäkla gris. Min ledig dag idag. Jag tänker ta min iPod, min snart nya bikini och min cykel och ligga på pottan. Inget ska få hindra det, jag ska!! Jag ska slappa idag och bara ta det chill!

God natt. Typ

Kommentarer
Postat av: stina

2009-06-30 @ 13:20:49
Postat av: iza

hahahahah!

jag bloggar inget!

2009-07-01 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0