this time i need a soldier

Nu är jag äntligen på åland. Det känns. Bra. Typ. Robin och jag har varit feting duktiga och varit vakna sen sju imorse, varit ute med hunden och lekt i ladan bland allt hö haha. Robin den asociala saken sitter och leker med sin baby aka xboxen. Så jag får underhålla mig med skvallertidningar och bloggning. Robin säger att jag är en dålig flickvän.. Nu dog han, jag är fett glad! Så då bet jag han lite i kinden. Och det tänder Robin på så han sög lite på min näsa.

Igår hade mina tjejer fest, alla är nog nu lite slutkörda (båda i huvet och andra delar.....). Iaf om jag känner dom rätt, vilket jag är ett hundra procent säker på att jag gör! Sak samma, hoppas ni hade kul. ikväll ska jag äta marängsväng, vi är själva hela helgen, sa jag det? I am big happy face.

Livet som gamer är hårt....

Kommentarer
Postat av: iza

hmm, saknade dig

2009-03-21 @ 12:41:50
Postat av: stiina

heeeeheeee kulkul (y)

2009-03-21 @ 14:01:40
Postat av: cäcilia

Jag är slutkörd i alla kroppsdelar, hade en liten återförening med jonathan igår

2009-03-21 @ 19:20:50
Postat av: fittbritt

jag är slutkörd

2009-03-21 @ 19:55:37
URL: http://elinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0