you are everything I need and more

Nu är jag hemma, it kind of sucks. Resa hem var väl allt annat än kul? Menar, det är inte så lyckat när man sitter i en timma på en toalett och det bara rasar ner på kinderna? Nej, trodde väl inte det. Antar väl att det hela är Robins fel, han är en dålig människa, han ger mig ont i hjärtat och i hela kroppen, han får mig att gråta och han får mig att må weird. Han får mig också att le på ett sätt ingen annan kan, när jag är med honom så känner jag mig bara så levande. Han är den mest vettiga människa i mitt liv, så underbar. Jag kan inte förstå vad jag har gjort för att få han? Nått bra måste det ju vara. Fast jag straffas ju lite av avståndet, men det är en smäll man får ta? Nu får vi se hur lång tid det tar tills nästa gång vi ses, två veckor tror jag väl. Om jag kan ta lite ledigt från skolan, men det borde inte vara omöjligt. Och ni ska bara veta vilken söt kille jag har, när jag kom dit i fredags så hade han köpt en liten present till mig. Världens sötaste halsband, ett silverhjärta. Det var så gulligt att jag nästan började gråta. Vilket jag har gjort hela helgen typ haha. Vad har vi annars gjort? Inget typ, legat i soffan, kollat film (Nip/Tuck) och jag har väl gått upp i vikt? Vi har gjort couple-y stuffs, typ åkt till supermarket o handlat, varit ute med hunden och pussats. Väldigt mycket. Jag saknar dig.

Det suger att det är skola imorrn, jag hatar skolan och allt som den bidrar med. Orkar inget. Jag ska bli värsta tönten nu och plugga som fan, mina betyg faller. Sen till hösten får vi väl se hur det blir. Just nu känner jag att jag vill hoppa av skolan, får väl ta mig en allvarlig funderare. Men det blir inte ett år till på Eskil, det vet jag. I need the change. Så får väl se vad jag gör nästa år.

Kommentarer
Postat av: fittbritt

jag byter från rekarne till eskil

och jag har ändrats som människa

och du kanske byter ifrån eskil till rekarne?

jag varnar dig att det vilar en förbannelse över den skolan, är du inte som alla andra, då är det kört.

men lycka till med vad du än väljer att göra! <3

2009-03-02 @ 13:49:49
URL: http://elinabrahamssonblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0