Can't remember what I did last night

Åh my god! Här sitter jag med hörlurar o sjunger (helt ljudlöst, alla sover) med till Brittans skiva Circus haha! Jag sitter på stolen o dansar också, det är intressant. Jag gillar den här skivan, jag blir alltid så glad, har en massa bra minnen till den. Jag vill ut o röja, party, jag vill shaka och röra mig, jag vill på real disco liksom, jag vill UT! Inte bara ut såhär till pirran, även om det var kul ikväll, träffa cärro o elin o other good people, men nej, utututut, jag vill inte vara liten längre. Peace out people, robin tycker att jag är snygg och knaprig, han vill äta mig. I guess it's love.



When I'm with you I can just be myself, you're always where you say you will be, shocking cause I, never knew love like this, could exist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0